Клієнторієнтований сервіс

На сьогоднішній день все більше компаній прагнуть до створення  системи по задоволенню потреб Клієнта, формування клієнтоорієнтованості. Стає актуальним задоволення  потреб Клієнтів, увага та підвищення  цінності послуг і продукту для Клієнта, в тому числі підвищення  якості послуг.

Що таке клієнтоорієнтованість?

Це фокус на відносинах з Вашими Клієнтами як на ресурс, який дозволяє підвищувати рівень Ваших продажів, і, як наслідок доходу. Ви враховуєте інтереси клієнтів, а клієнти, в свою чергу, купують у вас більше, частіше і довше, та ще й рекомендують іншим.

У тренінгу «клієнторієнтована сервіс сконцентрована експертність тренерів компанії

«Accord Consulting» в побудові ефективних відносин з Клієнтами.

УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ ДАСТЬ МОЖЛИВІСТЬ:

  • Професійно володіти технологіями комунікацій, в залежності від психотипу Клієнта
  • Швидко встановлювати контакт і ефективно виявляти потреби Клієнтів.
  • Впевнено і переконливо проводити презентації – впливати на рішення Клієнтів.
  • Бути готовим до «спілкування з перешкодами». Ефективно відповідати на різні типи заперечень і незгод.
  • Використовувати техніки і методи аргументації, переконання і впливу в ході переговорів. Аргументовано викладати переваги
  • Професійно укладати угоду і створювати чіткі домовленості.
  • Надавати клієнторієнтований і компетентний сервіс.

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПРОГРАМИ:

  • Технології клієнторієнтованих продажів
  • З чого починається процес продажів
  • Виявлення ділових і психологічних потреб Клієнта
  • Психотипи по Вірджинії Сатир
  • Прийоми роботи із запереченнями клієнтів
  • Укладення угоди.