Клієнторієнтований сервіс
На сьогоднішній день все більше компаній прагнуть до створення системи по задоволенню потреб Клієнта, формування клієнтоорієнтованості. Стає актуальним задоволення потреб Клієнтів, увага та підвищення цінності послуг і продукту для Клієнта, в тому числі підвищення якості послуг.
Що таке клієнтоорієнтованість?
Це фокус на відносинах з Вашими Клієнтами як на ресурс, який дозволяє підвищувати рівень Ваших продажів, і, як наслідок доходу. Ви враховуєте інтереси клієнтів, а клієнти, в свою чергу, купують у вас більше, частіше і довше, та ще й рекомендують іншим.
У тренінгу «клієнторієнтована сервіс сконцентрована експертність тренерів компанії
«Accord Consulting» в побудові ефективних відносин з Клієнтами.
УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ ДАСТЬ МОЖЛИВІСТЬ:
- Професійно володіти технологіями комунікацій, в залежності від психотипу Клієнта
- Швидко встановлювати контакт і ефективно виявляти потреби Клієнтів.
- Впевнено і переконливо проводити презентації – впливати на рішення Клієнтів.
- Бути готовим до «спілкування з перешкодами». Ефективно відповідати на різні типи заперечень і незгод.
- Використовувати техніки і методи аргументації, переконання і впливу в ході переговорів. Аргументовано викладати переваги
- Професійно укладати угоду і створювати чіткі домовленості.
- Надавати клієнторієнтований і компетентний сервіс.
ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПРОГРАМИ:
- Технології клієнторієнтованих продажів
- З чого починається процес продажів
- Виявлення ділових і психологічних потреб Клієнта
- Психотипи по Вірджинії Сатир
- Прийоми роботи із запереченнями клієнтів
- Укладення угоди.