Базові навички менеджменту

Кращий результат завжди досягається спільними зусиллями команди.

Однак, чіткі завдання, професійна команда – не завжди гарантія досягнутого потрібного результату спільної роботи. Відсутність мотивації, неефективне використання ресурсу, неправильно збудовані комунікації і введення в посаду людей, особливо, на випробувальному терміні, – всі ці фактори, які можуть стати перешкодою до досягнення заповітної мети.

Молоді співробітники, які приходять в команди сьогодні вимагають високої майстерності керівника в управлінні!

Компанія «Accord Consulting» трансформувала більш ніж 10 – річний досвід управління в програму «Базові навички менеджменту».

УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ ДАСТЬ МОЖЛИВІСТЬ:

  • Проаналізувати ефективність власної роботи і визначити зони професійного розвитку керівника.
  • Якісно ставити завдання підлеглим. Використовувати технологію постановки мети, як інструмент індивідуального управління ефективністю підлеглого.
  • Застосовувати делегування як інструмент розвитку нових компетенцій підлеглих.
  • Формувати команду однодумців, націлених на взаємодію і результативність. Розвивати у підлеглих самостійність і відповідальність.
  • Впливати на мотивацію і прихильність цілям компанії.
  • Застосовувати різні види та інструменти контролю діяльності підлеглих.

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПРОГРАМИ:

  • Функція менеджменту і діяльність керівника
  • Управління завданнями
  • Тайм-менеджмент керівника
  • Удосконалення професійних навичок підлеглих
  • Управління мотивацією підлеглих
  • Коммуникативно-мотиваційні інструменти керівника