Базові навички менеджменту
Кращий результат завжди досягається спільними зусиллями команди.
Однак, чіткі завдання, професійна команда – не завжди гарантія досягнутого потрібного результату спільної роботи. Відсутність мотивації, неефективне використання ресурсу, неправильно збудовані комунікації і введення в посаду людей, особливо, на випробувальному терміні, – всі ці фактори, які можуть стати перешкодою до досягнення заповітної мети.
Молоді співробітники, які приходять в команди сьогодні вимагають високої майстерності керівника в управлінні!
Компанія «Accord Consulting» трансформувала більш ніж 10 – річний досвід управління в програму «Базові навички менеджменту».
УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ ДАСТЬ МОЖЛИВІСТЬ:
- Проаналізувати ефективність власної роботи і визначити зони професійного розвитку керівника.
- Якісно ставити завдання підлеглим. Використовувати технологію постановки мети, як інструмент індивідуального управління ефективністю підлеглого.
- Застосовувати делегування як інструмент розвитку нових компетенцій підлеглих.
- Формувати команду однодумців, націлених на взаємодію і результативність. Розвивати у підлеглих самостійність і відповідальність.
- Впливати на мотивацію і прихильність цілям компанії.
- Застосовувати різні види та інструменти контролю діяльності підлеглих.
ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПРОГРАМИ:
- Функція менеджменту і діяльність керівника
- Управління завданнями
- Тайм-менеджмент керівника
- Удосконалення професійних навичок підлеглих
- Управління мотивацією підлеглих
- Коммуникативно-мотиваційні інструменти керівника