LAB-profile – инструмент оцінки та правління
Неодноразово використовуючи LAB-профіль, ми переконалися в тому, що Профіль LAB дає можливість практичного застосування для розуміння, прогнозування та управління такими важливими пунктами:
- Поведінка співробітників.
- Вплив на співробітників.
- Цінності та мотиваційні чинники людини – для створення конкретних, робочих мотиваційних програм, рекламних і маркетингових акцій, соціально-політичних заходів.
- Продажі, найм і відбір, реклама, маркетинг, PR, робота з групами.
- Прогнози успішності посади відповідно до вимог компанії.
- Отримання блискучих результатів від співробітника, заснованих на його ентузіазмі (при використанні результатів LAB) і використанні його сильних сторін.
- Зниження ризиків від слабких сторін співробітника.
Коротка історія методу:
У 1957 Ноам Хомський захистив кандидатську дисертацію на факультеті Лінгвістики Массачусетського Технологічного Інституту, робота називалась «Трансформаційна граматика» (ТГ). Це був прорив.
ТГ вивчає те, ЯК люди модифікують отриману інформацію і ЯК передають її далі.
На основі цього було визначено, що індивідуальність формує свою реальність – і мова є фільтром – який збирає інформацію крізь певні фільтри – передає уже структуровану під певну особистість. Наприклад: якщо по вулиці йдуть архітектор і міліціонер – БАЧИТИ вони будуть різне, і вибудовувати поведінку також будуть по-різному. Роджер Бейлі розробив інструмент, який дозволяє визначати структуру цього континууму і впливати на нього.
Це і був Профіль LAB (Language and Behavior) – тобто «Мова і поведінка».
Участь у тренінгу дасть можливість:
- Підвищити ефективність команди підлеглих.
- Налагодити оптимальні відносини з колегами, керівниками, клієнтами, акціонерами
- Сформувати Загальне розуміння цінностей компанії і колег.
- Створити спільне розуміння мети.
- Якісно підбирати і адаптувати людей в команді.
- Більш результативно вести переговори.